У Козятинському районі необережність з вогнем залишила родину без даху над головою

Повідомлення про пожежу в житловому будинку в селі Іванківці, Козятинського району до Служби порятунку «101» надійшло 3 червня о 01:47.

Прибувши на виклик, бійці ДСНС встановили, що горить дах будинку на площі 30 кв.м.

Вогнем пошкодженно металева покрівля по дерев’яній обрешітці.

Ймовірна причина виникнення загоряння – необережне поводження з вогнем невстановленої особи.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*